wtorek, 17 maja 2016

Wężowa bransoletka

Cześć :-)
U Danusi w tym miesiącu króluje marchewka. Do wyboru jest zestaw kolorów marchewkowego, białego i zielonego lub sam marchewkowy. Oto banerek 




Oto moja bransoletka zrobiona z siatki jubilerskiej i koralików. 



 




 



Zastosowałam zapięcie magnetyczne fajne i bardzo wygodne.
Marchewkę lubię, ale tylko gotowaną, a ubrań w tym kolorze u mnie w szafie nie znajdziecie. Pozdrawiam Was cieplutko w ten chłodny dzień :-) Dziękuję za wasze miłe komentarze pod moimi postami ;-)

48 komentarzy:

  1. Joasiu, zazdroszczę Ci, że marchewkowe zadanie masz już poza sobą...A ja nie mam pomysłu? Bransoletka super;)Na pierwszy rzut oka, to marchewka z groszkiem;) Pozdrawiam Cię cieplutko i dziękuję za odwiedziny;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tym nie pomyślałam faktycznie marchewka z groszkiem dziękuję za odwiedzinki pozdrawiam cieplutko ;-)

      Usuń
  2. Joasiu bardzo lubię biżuterię z tej siateczki a Twoja wyszła pięknie i faktycznie jak przepyszna marchewka z groszkiem .
    Fajnie ,że znów jesteś w zabawie,baw się dobrze kochana .
    Pozdrawiam ciepluśko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł miałaś buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna bransoletka w bardzo delikatniej tonacji. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna bransoletka, faktycznie przypomina dwa splecione węże.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny pomysł, wyszła bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna bransoletka w wiosennych barwach:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super bransoletka:) W sam raz do wiosennej sukienki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja się jeszcze z marchewką Danusi nie zmierzyłam:( Twoja bransoletka jest cudna! Taka wiosenna:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno coś ciekawego jeszcze wymyślisz Dziękuję za odwiedzinki pozdrawiam :-) :-)

      Usuń
  10. Ja się jeszcze z marchewką Danusi nie zmierzyłam:( Twoja bransoletka jest cudna! Taka wiosenna:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawa bransoletka:) Podoba mi się bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo podobają mi sie bransoletki z wykorzystaniem siateczki jubilerskiej:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna marchewka z groszkiem, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. fajna biżuteria, rzeczywiście marchewka z groszkiem:D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawa forma. Trochę jak wężowa skóra wygląda dzięki tej siateczce :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna bransoletka,wygląda jak dwie splecione żmijki

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawa biżuteria, a własnoręcznie wykonana to tym bardziej cieszy. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna:) Jeszcze mi się nie udało tak ładnie wypełnić te siateczki, żeby była równiutka bransoletka :) U Ciebie widzę perfekcyjne rureczki :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo delikatna, ślicznie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  20. Och, uwielbiam takie bransoletki, a do moich czarnych ubrań wyglądałaby idealnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również bardzo lubię bransoletki z siateczki bo można je fajnie dobrać do ubrań ;-)

      Usuń
  21. Bardzo wdzięcznie wygląda ta bransoletka :)
    Nie mogę się pozbyć skojarzenia "marchew z groszkiem" :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wasze odwiedziny i pozostawienie po sobie śladu :-)