niedziela, 18 marca 2018

9 urodziny ART- PIASKOWNICY

Hej:-)
Postanowiłam wziąć udział w super wydarzeniu, jakim są 9 urodziny ART- Piaskownicy, bloga prowadzonego z pasją dla ludzi z pasją. Z tego miejsca chciałabym złożyć Wam najserdeczniejsze życzenia wielu twórczych chwil. Zabawa polega na tym, żeby przejść się po wszystkich blogach projektantek i znaleźć hasło mam nadzieję, że mi się udało. Przy okazji obejrzałam wiele pięknych prac i aż oczy mi się do nich śmiały, bo chciałoby się to wszystko mieć. 





https://art-piaskownica.blogspot.com/2018/03/9-urodziny-art-piaskownicy-candy-blog.html 

 Hasło:
Podążaj za swoimi marzeniami a wszechświat otworzy Ci drzwi tam gdzie były tylko ściany. 
Pozdrawiam cieplutko :-)

6 komentarzy:

  1. dziekuję za wspólną zabawę z Art Piaskownicą i zapraszam na nasze kreatywne wyzwania ... nie tylko ze scrapbookingu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło jest mi świętować z wami wasze już 9 urodziny,chętnie do Was zaglądam i podziwiam piękne prace.

      Usuń
  2. Dziękujemy za miłe słowa i udział we wspólnej zabawie:) Pozdrawiam Asiu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Joasiu, ślicznie dziękujemy za piękne życzenia i wspólną zabawę, fajnie że świętowałaś razem z nami 9 urodziny AP :-))) Pozdrawiam cieplutko :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było mi bardzo miło świętować z wami pozdrawiam 😊

      Usuń

Dziękuję za wasze odwiedziny i pozostawienie po sobie śladu :-)